dag 01-presentation om mig själv

Shit vad jag tycker sånt här är svårt! En presentation om mig själv. Men kan ju börja med att säga att mitt namn är Rebecca Arvidsson som ni kanske inte redan visste? Ni som inte visste det. Grattis! Jag är 14 år snart 15..Går då somsagt i åttan. På fridtiden vill jag hellst av allt shoppa. Love it! Men med den ekonomin jag har kanske jag inte borde göra det varje dag så dom dagarna jag inte shoppar är jag för det mesta med vänner eller pluggar om det är något viktigt prov i skolan. Hm.. vad mer ska jag säga? Bor i nynäshamn som ligger några mil söder om stockholm. Hade önskat att jag bodde några mil närmare stockholm pga shoppingen. Den lilla hålan jag bor i finns bara lindex,kicks och massa annat tråkigt. Hoppas på att det kanske kommer ett stort köpcentrum till nynäs. Vore ett stort +! Om jag skulle förklara mig själv med 3 ord skulle det vara: glad, framåt och ja glad! Kom inte på något mer än glad men det är väll det jag nästan alltid är? Haha:D! Men nu har ni fått reda på lite om mig. Något mer ni vill veta? Då är det bara att skicka iväg en kommentar eller tillochmed skicka iväg en fråga i bloggsvar. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0