dag 02-min bästavän

Nu är det så att jag har fått turen att ha två underbara bästavänner. Linnea och Julia.
Linnea. Henne har jag kännt hela livet. Och det är faktist sant. Träffades för första gången på en fest när vi var typ ett år? Haha ganska sjukt för när man är med linnea så är livet som en fest. Linnea är nog den personen jag gjort mest med. Kryssning,värmland,dalarna gånger 2 och sen alla våra fantastika minnen! Lite kul för Linnea är blondin och jag är brunett. Alltså ganska olika på utseendet. Men ändå är det folk som trott att vi är systrar. Vilket jag inte förstår för jag tror inte att vi är lika någonstans? Men däremot så är vi som systrar och det är det jag tror folk fått en uppfattning utav oss. Vi gör allt tillsammans och även om jag är äldre än henne så är jag hennes lillasyster. Linnea är den personen jag aldrig bråkat med och kommer aldrig att göra. Finns inget att bråka om? 
Hon betyder iallafall så himlans mycket för mig så att det bara inte går. Älskar dig syster,bästavän,soulie!
Julia. Henne har jag också kännt hela livet. Och jag har ingen aning om hur vi lärde känna varandra. Men det spelar ingen roll. Med Julia har jag alltid kunnat säga vad som hellst till henne och jag vet att det stannar där. Hur mycket jag än skulle vela umgås med julia så går det tyvär inte. Nu är det så att hon verkligen brinner för dans och allt det där andra men när vi väl träffas så har vi hur kul som hellst! Jag tror att vissa kan tycka att det ser lite roligt ut när vi går på stan bredvid varandra eftersom att Jag är typ 150 cm lång och julia 170/175 cm lång? Har ju fått ett antal blickar när man gått förbi några.. Haha men det är faktist bara kul för det kan nog säkert se jävligt roligt ut! Älskar dig bästavän!

Haha ser ni vilka det är :D? Jag och linnea!





Ni är världens bästa vänner!

Kommentarer
Postat av: linnea

amen fin forsta bilden va da javla mupp -.- <3

2010-12-19 @ 15:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0