dag 08- ett minne jag har

Finns så många minnen jag har men ett av dom var i somras på sommarlovet då jag och mina föräldrar bestämde oss för att ha en bilresa. Efter att ha bilat hela dagen hamnade vi i helsingborg. Alla vi var oroliga över ifall om det skulle finnas något ledigt rum till oss eftersom att vi inte hade bokat något. Men då hamnade vi på ett riktigt lyxhotel och fick et utav dom finaste rummen. Var nog tillochmed det finaste rummet jag bott i på ett hotel! Och vet ni mer? Just den dagen så var det massa fotbollslag(alltså killar i min ålder)och dom flesta bodde på just det hotelet. Ganska nice! Iallafall när vi fått vårat rum och lämnat alla grejer så gick vi runt lite där. Klockan var ganska mycket så inga affärer var öppna, men vi bestämde oss för att gå och äta så vi hamnade på någon fin resturang nära havet. Nästa morgon var vi tvugna att åka tidigt. Vi tog någon snabbfärga över tyskland som vi var i en hel dag. Vi gjorde inte så mycket där. Gick mest runt där eftersom att det var någon marknad. Efter det åkte vi till danmark i odense. Ganska tråkig stad men efter mycket bilande kom vi dit till det finaste området iallafall. Där hamnade vi på ett helt okej hotel och gick sedan ut och åt. Men i odense stannade vi inte länge. Redan nästa dag åkte vi igen och det var nog en utav dom jobbigaste bilresorna jag åkt. Tog nog tillochmed 3 olika snabbfärgor. Men tillslut hamnade vi i fredrikshamn på ett fint badhotel. Där var vi också oroliga över att det inte skulle finnas något ledigt rum eftersom att då var det fint väder och mycket folk. Men det fanns ett rum kvar, högst upp på hotelet och det var alltså ett riktigt lyxrum. Som en lägenhet. Det fanns, 2 badrum, ett badkar,en bastu,dush,matbord,kylskåp och två tv apparater! Så där stannade vi i 3/4 nätter skulle jag tro? Underbart väder var det också. Men efter vi vart där var det bara att åka hem igen till sverige. Men det var ett utav mina bästa minnen. Helt klart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0