hm..skillnad?

Snart så har jag haft den här bloggen i ett år. Känns helt sjukt när jag kollar
tillbaka på alla gamla inlägg,videoinläggen. Haha herregud! Och så mycket jag har
förrendrats. Nu ser man inte det så mycket på dom här bilderna men kolla 
tillexempel på håret, ser ni vart benan var? Typ vid örat ju. Sen sminket. Första bilden
(då) har jag smink och andra(nu) typ ingenting. Kommer ihåg att då kunde jag inte gå 
till skolan med bara mascara utan att jag klagade på hur jag såg ut. Och om jag 
får säga det själv så tycker jag att jag ser bättre ut nu med benan lite högre upp och
mindre smink men jag hade faktist bättre självförtroende förut. Lite konstigt faktist..
Aja så såg jag ut för ett år sen iallafall! hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0