jobbat hela dagen

Hej! Kom nästan precis innanför dörren. Herregud vad det är kallt! Jag och linnea har iallafall jobbat från ca klockan tio till tre. Var utklädda till små tomtar. och hörrni vet ni vad det bästa är? Vi får pengar för det. Annars hade jag aldrig gjort det. Lite kul fick ta så sjukt mycket ''idolbilder'' som jag och linnea kallar det. Sen en som ville filma oss. Snäll hoppas att det inte kommer upp på youtube..Aja ska snart börja fixa mig lite sen bär det av hem till några vänner till päronen som vi ska käka middag hos. Mysigt! Aja ska börja fixa mig lite eftersom att jag har gått runt med mjukiskläder och ofixat hår hela dagen. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0