Jullov!

Och helvete vad skönt :D. Skolan har väll bara vart chill idag. Massa fika och sen avslutning i aulan. Fick mina betyg också. Men visste redan om vad jag hade så det blev ingen större nyhet. Men etfer skolan drog jag till centrum med linnea och där träffade jag julia. Gav varandra våra julklappar och öppnade dom. Fick massa fint. Tack bby! Glömde det i väskan hos mamma och pappa på jobbet så ni får se det sen! Efter det träffade jag upp linnea igen och då drog vi och käka lunch på torsan. Fick bli en jätte god cecarsallad. Mums! Nu är jag iallafall hemma men ska jobba ikväll så kommer inte bli så mycket mer uppdatering ikväll. Kanske när jag kommer hem men då lär jag vara dötrött! Aja nu ska jag klä på mig massa varma kläder sen typ dra? Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0