laddar ner en film

Sitter just nu och laddar ner en film så datorn är jäääävligt seg. Går knappast att vara inne på fb..Menmen. Idag har jag faktist en gjort ett skit! Har suttit i vardagsrummet hela dagen med datan i knäet. Fast om jag får vara ärlig så har det vart ganska skönt ;). Såg ni förresten robinson? Jag gjorde det och det var faktist det första avsnittet jag såg av robinson iår..Men tycker ni att rätt vinnare vann? Iallafall så ska jag fixa iordning lite snacks inför kvällen och inför filmen jag laddar ner.. Så vi hörs väll senare eller nått!

gammal bild där jag hade vågat håret..juste har en vågtång haha kanske dags att börja använda den.. igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0