nervös inför betygen imorrn..

Hej! Nu har jag precis tvättat bort sminket och användt min undrbara skrubb och smörjt in annsiktet. Min hud blir för jävla torr nu på vintern. Så för er också? Iallafall så ligger jag i sängen just nu och kollar på tv. Ska nog se på en film istället. Men det är det att jag har ingen bra film på datorn..Får väll bli sex and the city. Somvanligt..:). Imorrn är det iallafall sista dagen. Känns så jävla underbart! Dock är jag otroligt nervös inför betygen. Men det är bara att tänka att det är första betygen och det jag inte är nöjd med kan jag jobba upp med nästa år/termin. Right? Men nu ska jag kolla efter en bra film sen sova. Ska upp typ halv åtta imorrn även om vi har sovmorgon till halv tio. Men hade tänkt att våga håret. Nice! Hörs imorrn älsklingar :)!

Gammal låt men var min favoritlåt för några år sen.. Älskar den fortfarande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0