nyss badat

Oh herre min gude säger jag bara! Är så enormt trött så det finns inte. Men nu är det äntligen slut jobbat för min och linneas del. Nu kanske ni undrar vad vi har gjort eller? Vi har faktist gått runt i hela centrum i tomtedräckter och bjudit på godis. Och ja vi får pengar för det ;). Annars hade jag aldrig gjort det! Efter det skjutsade vi hem linnea och jag,mamma,pappa marcus och hans polare drog och käka. Åt en för jävla god kebabtalrik men var inte alls hungrig så åt typ inget..När jag kom hem hoppade jag direkt ner i badet och använde en annsiktsmask som jag fått av julia. Underbart! Nu sitter jag iallafall i sängen med blött hår och ska faktist snart se en film. Är något så otroligt trött så får bli sista inlägget för idag. 

neccesär,bodyspray,två annsiktsmasker(den ena har jag redan användt),nagelgrejs och ett underbart läppbalsam som luktar vanilj. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0