oups I did it again...

Glömde lägga in dom här dagarna igår igen så gör det nu!
dag 11- tio sanningar om mig 
1. jag kan lätt bli på dåligt humör och bli irreterad men då får jag dåligt samvete
2. jag kan lätt börja gråta om någon ska lämna mig eller om jag ska lämna någon
3. Jag kan inte rapa (haha)
4. Jag hatar mitt utseende och min kropp. Har alltid gjort och kommer alltid att göra
5. Jag tror på andar och blir lätt rädd när det är mörkt och man hör något konstigt ljud
6. Jag tror på ett liv efter döden
7. säger jag något fel kan jag lätt bli generad
8. jag klarar inte av att stå framför många människor och läsa upp något. Är väll typ scenenskräck
9. jag älskar att sjunga men det låter förjävligt och låter ingen få höra det
10. jag biter på naglarna :$ måste sluta!
dag 12- någon jag saknar
Oj finns så många jag saknar. Vänner, djur? Men mest av allt saknar jag min mormor,morfar,farmor och farfar. Visst så hade jag bara träffat och ''kännde'' min mormor och farfar. Både morfar och farmor dog innan jag föddes så har inget minne utav dom. Men det är dom personerna jag saknar allra mest. Bara att ha någon av dom där. Jag har faktist min låtsasmorfar kvar men även om vi inte ens är släkt så är det han som vart min morfar under alla åren. Men ja så svaret på det är väll att jag saknar alla dom!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde verkligen inte hata ditt utseende! :)

2010-12-29 @ 19:17:55
Postat av: becca

tyvär så gör jag verkligen det.. :/

2010-12-29 @ 23:51:03
URL: http://bcuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0