pluggbeeeecca

Hej! Tänkte uppdatera lite fort här i bloggen. Har pluggat nästan enda tills nu så det känns great! Fick en fråga i bloggsvar om jag kunde lägga ut bild på vilken skrubbkräm jag använder. Använder somsagt två stycken. En som är bra för hyn och en som renar och som också är bra för hyn tror jag? Skriver mer om det sen och slänger in en bild på alla produkter jag använder. Om ni vill? Men väntar på att mami ska komma hem så blire äntligen lite käk här hemma. Är vrålhungrig. Så nu ska jag ta lite kort på grejerna så hörs vi sen!






Kan inte du bara ta och komma hem nu älskling? Saknar dig något så att det gör ont

Kommentarer
Postat av: nathalie

Haha :D<333333

2010-12-08 @ 18:50:35
URL: http://justnattis.blogg.se/
Postat av: Thailaannndaren !

haha synd dar becca , tanker inte komma hem pa ett tag :D <3

2010-12-09 @ 10:38:12
URL: http://lluhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0