sista skoldagen!!!!

Hej! Gaaah nu är äntligen den sista skoldagen klar. Iallafall på tre veckor! Iallafall.. Har ni haft en bra dag? Min har vart ganska nice. Haha kollade på film på spanskan och jag råkade somna..Trodde att det bara gått en minut men när alice väckt mig och sagt att det gått tio minuter så hade jag tydligen somnat. Har även fått reda på lite betyg som jag är så jävla missnöjd med. Ser inte fram emot att få betygen imorrn. Aja inga sura miner nu. Efter skolan drog jag till centrum och köpte julklappar till Linnea och julia. Så nu är det bara en person kvar... Pappa. Och vadfan ska jag köpa? Någon snäll bloggläsare som har något förslag? Men nu ska jag bara mysa ner mig i sängen och kanske ta en dush. Känner mig grymt ofräsh. Aja hörs senare :)
Haha nej men hej gammal bild? Tiden då jag alltid hade en bulle på huvet..:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0