söndag

Hej! Nu har jag lite tid för datan. Har vart med julia hela dan och kvällen. Haha ajuste idag så drog jag och julia först till kvantum och köpte godis. Sen skulle vi ta tåget hem men det gick då om typ 15 minuter och då kom tåget in som går till bålsta så vi tog det och tänkte att vi skulle sen byta från det till ett annat i ösmo som går tillbaka hem igen, eh någon som fatta? Aja iallafall så precis när vi hoppa av bålstatåget så åker det andra tåget(nynäståget)så då får vi stå ute i kylan i 35 minuter. Har nog aldrig frusit så mycket i mitt liv tror jag. Sen hade jag tygskor också. Så det var ju skitkallt. Men efter det drog vi hem till mig och käka och nu har julia precis dragit och jag ska göra lite matte...Har typ 4 matteläxor som ska vara inne imorrn och jag är inte klar. Så ah vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0