tänkte dra igång med en sån här

dag 01- presentation av mig själv
dag 02- min bästavän 
dag 03- vad finns i min väska
dag 04- en nytagen bild
dag 05- fyra bilder som gör mig glad
dag 06- min favorit låt
dag 07- två utomlandsbilder
dag 08- ett minne jag har
dag 09- en person som betyder mycket för mig
dag 10- tre saker som finns i mitt rum
dag 11- tio sanningar om mig 
dag 12- någon jag saknar
dag 13- två saker jag längtar efter
dag 14- vad jag hade på mig idag
dag 15- två saker jag inte skulle klara mig utan
dag 16- en bild som är från när jag var liten
dag 17- min favorit film när jag var liten
dag 18- min favorit mat
dag 19- min favorit frukt
dag 20- tio saker jag gillar att göra
dag 21- mina favorit dagar på året
dag 22- min favorit film
dag 23- vad jag vill bli när jag blir stor
dag 24- min idol
dag 25- mitt bästa skämt
dag 26- vad jag avskyr mest
dag 27- min dag
dag 28- mina syskon
dag 29- min familj
dag 30- en sak jag gör varje dag
Ja vad säger ni? Skulle det vara lite roligare att veta lite mer om mig än vad ni redan vet. Ska snart börja skriva på en presentation om mig själv så håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0