tråktråktråk

Har så sjukt tråkigt just nu. Ligger typ nerbäddad i min säng och ska snart se en film i think. Herregud känns som om det är söndag och som om man ska till skolan imorrn. Sjukt. Känns verkligen inte som julafton imorrn. Och jag bara läängtar tills att få öppna alla paket som ligger där nere. Och jag har sagt tusen gånger till mina päron att jag inte vill ha någon tomte iår för känns jävligt barnsligt och tar sån jävla tid innan man får julklapparna :O. Men nej tror att det blir så att brorsan blir tomte ändå iår. Typiskt! Aja nu ska jag inte gnälla mer och kolla på en film. Hörs sen!

fastnade inte på bild nu kännde jag så fick bli en sån här. Jävlar förresten vad långt hår jag har fått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0