hemma hos linnäääa

Hej! Sitter hemma hos linnea nu. Kom hem för ganska längesen och fyfan va kallt det är ute! Stog och vänta på bussen i typ 20 minuter och mina fötter verkligen domnade bort. Ushushush! Men var ju i haninge idag och shoppade loss. Nej men fick med mig en hel del iallafall. Men nu är jag somsagt hemma hos linnea och har precis käkat. Ska slänga in lite bilder på det jag köpt sen kommer brorsan och hämtar oss så drar vi och köper lite goooodis. Vi hörs sen :)!

tröja; gina 199 kr

armband; gina 75 kr rea!

snygg(!!!!!)randig tröja; h&m 75 kr rea
puderborste; h&m 40 kr

mysig tjocktröja; cubus 129 kr rea
Ja som ni ser så köpte jag nästan allt på rea. Asnice! Var sjukt mycket snyggt på rea men tyvär så fanns det inte i min storlek. Men lite sker fick jag med mig hem och är jätte nöjd med allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0