vg i spanska

Hej! Kom hem från skolan för typ en timme sen och fyfan va jag hatar tisdagar ibland. Senaste dagen i veckan..Men har väll vart ganska skönt idag. Både soläraren och engelskaläraren var sjuka så hade bara chillektioner då. Sen på spanskan fick jag reda på att jag fått VG i. Skitnice! Sen på lunchen drog jag och tjejerna och käka kebab. Och ja det var gott. Lite roligt för när vi precis beställt och satt oss ner så kommer idrottsläraren och bildläraren in och ska också käka. Haha! Men väntar iallfall på att maten ska bli färdig vilket den verkligen inte är. Är vrålhungrig. Intressant va? Så vi hörs senare!

*bildbrist* sorry har inte bilder för tillfället..


Kommentarer
Postat av: nathalie

Hahahahahahaha xD :D<33333

2010-12-14 @ 18:10:30
URL: http://justnattis.blogg.se/
Postat av: nathalie

haha jaa skit bra (a)<3333

2010-12-14 @ 19:02:17
URL: http://justnattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0