åhh plugga

Hejsan alla söta bloggläsare!
Allt bra?Med mig är det faktist jättebra.Är ovanligt glad idag,vettefan varför faktist.Skolan idag har vart hyffsatt bra,har rullat på somvanligt.Fast har vart en ganska så skön skoladag idag,har gått väldigt fort bara det att på mattelektionen så höll jag på att somna och gjorde bara ett tal.Ehm inte så jätte bra faktist.Hahahaha.Efter skolan drog jag först hem sen drog jag och handlade lite gott till imorrn när vi har utedag och ska vara ute hela dagen.Åhh suck...Blir att åka skridskor och pulka,men har ingen pulka så kommer säkert åka skridskor hela dagen imorrn.Det bästa är nog att man har 20 minuter sovmorgon,inte så mycket men det bästa av dagen iallafall.Men snart ska jag börja plugga.Shit har inte ens börjat...men får bli en pluggadag imorrn också och då ska jag verkligen plugga dom timmarna jag kan!Här ska det inte bli något omprov.Aja ska väll plugga nu eller inte.Hörs senare puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0