aj fyfan:(

Godmorgon alla söta bloggläsare!
Har precis fixat mig,och då somvanligt fick jag in mascara borsten
i ögat.Aj fyfan,säger jag bara...Och det som är så konstigt
är att man börjar gråta på bara ett öga.Haha...

Aja ska snart dra iväg till skolan.Händer inget specielt idag ska hem
och plugga galet till soprovet på torsdag,
ska fan gå bra!Fast so är direkt inte mitt bästa ämne,
men bara jag pluggar så ska det gå bra!
Har väll inte så mycket mer att skriva om,
kommer kanske ett videoinlägg idag fårse om jag hinner och sånt
ska ju plugga såååååå mycket.
Nej men vi hörs efter skolan.
puss!


Kommentarer
Postat av: Natta

HAHA vart har du köpt den dära svarta tröjan? :) haha

2010-02-09 @ 18:40:18
URL: http://justnattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0