alla <3 dag

Godmorgon sötnosar!
Och glad alla hjärtans dag på er!Vad gör ni då?Själv sitter jag i soffan somvanligt med julia och kollar på en film camp rock.Sett den?Tycker den är rätt så bra.Hur började eran alla hjärtansdag då?Våran började med att mamma väckte oss och kom in med en varsin ros till oss.Ganska gulligt faktist.Vet inte riktigt mer vad som händer idag,har ett till paket som sitter och väntar på mig i köket.Spännande.Ajuste har ni sett julias gästblogg här i bloggen?Hon skrev lite om alla bloggare,och hennes egen lista.Fan hon är grym bruden.Men vad mer har jag att säga då,sitter somsagt och kollar på tv och ska snart fixa mig.Orkar inte göra det än.Menmen vi hörs senare.Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0