dålig uppdatering

Godkväll alla söta bloggläsare!
Bra uppdatering,eller vad säger ni readers?Haha.Men har inte orkat,somnade rätt så tidigt igår.Redan vid halv tio?Var skit trött verkligen.Skolan idag har väll vart lite till och från.Början var hemsk.Bara några vääldigt omogna killar i klassen som fan alltid håller på.Blev lite ledsen över allt dom gör,aja orkar inte ta upp på bloggen.Men elevensval var bäst haha.Har ju pluggstuga och jag gjorde mina egna dikter kan säga lite du è ful som du e,haha tror aldrig jag sett amanda,hanna&natta skratta så mycket.Det gjorde min dag tjejor!Men skoldagen idag har gått ganska fort.Vid kvart i fyra tiden kom brorsan och hans kompis och hämtade mig och då åkte vi hem.Kollade lite på¨tv sen hoppade jag fort in i dushen.Sen efter ett tag drog mamma åh jag och handlade sen hämtade vi upp pappa,sen åkte vi till al porto och käkade pizza.Eller jag käkade kebab somvanligt haha.Men nu är jag hemma.Har precis kollat igenom massor av fotton från grekland.Har läxa tills i imorrn att ta med sig ett foto sen berätta om det.Suck!Ska plugga till so:n som är imorrn också.Men kan nästan allat och det känns rätt så nice..Menmen ska kolla runt lite på datorn,bloggar you know sen så ska jag nog plugga lite.Hörs senare.Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0