måndag

Godmorgon alla söta bloggläsare!
Äntligen måndag,eller hur?Haha men om man tänker såhär att det blir bara närmare till nästa lov.Då är måndag helt okej!Men vill hellre ha helg,Hursomhellst så har jag träslöjd nu som första lektion,skit kul!Nej för då får man träffa våran träslöjdlärare som har daaaamp.Fast visst kan jag förstå henne,kanske inte så roligt att jag bryter av alla sågar hela tiden.Hehehe.

Idag då efter skolan ska jag inte göra så mycket,tror det blir så att jag bara drar hem och pluggar lite.Behöver det.Hon snackade något om att vi skulle åka och hyra lite filmer senare,trevligt!Men nu ska jag snart dra så vi hörs nog när jag kommer hem,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0