munkar är gooott

Hejsan alla söta bloggläsare!
Allt bra med er ?Med mig äre bara finfint,ganska bra faktist,förutom den otroligt jobbiga huvudvärken.Aja,idag har jag vart med julia.Mötte upp henne på skolan och var där ett tag.Snackade lite med lollo där,och några till.Efter typ en halvtimme drog vi till centrum in på konsum och köpte munkar.Hihi,goooott.Och då gick vi hem till julia och fikade det och saft.Mums!Gjorde inte så mycket hos julia,dansade like always.Och busade med hennes otroligt söta lillebror.Nu är jag iallafall hemma.Kom hem för en halv timme sen kanske..Ska snart dusha sen plugga,inte så mycket,ska plugga till spanskan och sen komma på vad jag ska skriva om på engelskan.Ska skriva om någon upplevelse man gjort.Och jag har ingen aning om vad jag ska skriva om.Har ju inte gjort något specielt,känns det som iallafall.

Hursomhellst så vet jag inte vad som händer imorrn.Har bestämt mig för att gå hem och plugga sten hårt till läxförhöret på spanskan,och plugga so,no och fixa med engelskan.Så mycket pluggande får det bli imorrn.Sen måste jag fixa med matten också,åhh ännu mera läxor.Men det tar jag imorrn istället.Men nu ska jag dusha,hörs senare.Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0