snart blire stallet

Hejsan alla söta bloggläsare!
Nu är jag äntligen hemma från skolan,eller har vart det ett tag.Skolan idag var faktist jätte bra.Omprovet gick super.Sista lektionen var idrott och det var ganska så roligt.Men nu är jag hemma iallafall och ska snart dra iväg till stallet och rida.Har dressyr så inget specielt direkt.Men kul kommer det bli.Vill ha min älskling robbie,men är ganska så säker på att jag inte kommer få honom.Har ju haft honom två gånger i rad nu.Ikväll iallafall vad händer då?Själv ska man få gäster,kuul men kommer ju inte kunna vara så social mot dom eftersom att man ska upp sex imorrn,kul.Men vad gör man inte för att åka skidor?Haha men nu ska jag snart åka.Hörs när jag kommer hem.Puss

kofta;h&m
linne(under);vet nt
mjukisbyxor;gootland
sjal;åhlens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0