tråååk


Hejsan alla söta bloggläsare!

Allt bra?Med mig är det finfint!Riktigt bra faktist,hade lite ont i huvet tidigare men gick direkt över när jag tog ett varmt bad och gud så skönt det var,skippade att plugga lite svårare än vad jag trodde och tråkigt.Alla pappren vart ju bara blöta så sket i det.Just nu gör jag iallafall inget specielt.Sitter och chillar i soffan och kollar på tv.Sitter och väntar på att en annan del av köping ska börja.HAHAHA jag skojade...för er som inte visste det så hatar jag det programmet,den enda som är rolig är väll typ tobbe annars tycker jag att det är ett onödigt program av någon anledning men det är min åsikt alla får ju somsagt tycka vad dom vill.

Imorrn då vad händer då readers?Själv ska jag vara med bästavän imorrn,ska bli riktigt nice,har inte träffat människan på en hel vecka!Så ska bli skönt att träffa henne imorrn.Måste köpa ny fontation imorrn också tur att julia bor i centrum så man har nära till affärerna.Förresten tycker ni att jag shoppar för mycket?:O.Alla tycker det men jag blir glad av shopping blir alltid glad över det jag köpet.Haha kanske jag är lite av en shoppoholic.Hehe,men oj då vad klockan går fort nu har ju mitt favoritprogram börjat.Haha eller inte;)


Kommentarer
Postat av: Victoranne

It is the coolest site,keep so!

2011-11-09 @ 15:56:45
URL: http://victoranne.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0