Crossroads

Godkväll kära läsare!

Har precis tagit bort det lilla sminket man har på sig och borstat tänderna. Så ska snart gå och lägga mig. Fast inte än. Är faktist inte ett dugg trött. Men blir väll det så fort jag lägger mig ner. Hursomhellst så sitter jag och kollar på en film. Såklart...Crossroads. Sett den? En film som britney spears är med i och dom är riktigt gammal. Typ i början då hon vart känd. Helt okej film. Inte direkt min favorit men det var det när jag var liten. Imorrn ska jag iaf träffa julia! Som jag inte träffat på jätte länge nu kom jag på. Åhh har saknar min lilla flicka! Så får hoppas att det blir bra väder imorrn för jag vill verkligen sola. Måste bli brunare än någonsin denna sommar. Så det är iaf dagens planer för imorgon. Men vi hörs mer imorrn för nu börjar jag bli lite trött iallafall. PUSS!

längtar redan tillbaka...


Kommentarer
Postat av: Natta

haha :D<3

2010-07-05 @ 08:46:48
URL: http://justnattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0