hissar/dissar


- Sommaren behöver jag säga mer? Så jävla underbart. Varma dagar,varma sena utekvällar. I love it!
- Shoppa specielt nu på sommaren. Älskar verkligen att shoppa och bara fylla på garderoben med massor med nya kläder. Det enda dåliga med det är att man gör av med så jävla mycke pengar...
- Mina vänner vem älskar inte sina vänner? Jag älskar mina och har dom bästa!
- Spotify för er som verkligen älskar musik och lyssnar på det lika mycket som jag så är spotify det bästa som finns!

- Myggor,getingar,bromsar det borde nästan vara det värsta på sommaren. Specielt myggen för det kliar ju så jävla mycke att få ett myggbett.
- Dåligt väder ska vara på vintern,hösten osv. Inte på sommaren då ska det vara sol och underbart väder.
- Grällsta ridcenter var ju där i 3-4 dagar? Åk inte dit. Förlåt men kan inte rekommendera det för er hästälskare som vill på ett bra läger. Visst hästarna är väll bra men maten och specielt skittanten som typ äger stället? Så nää det fick bli en rejäl diss enligt mig.

Ja det fick räcka för mig! Så nu har ni mina hissar och dissar för denna stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0