home sweet home..

Ja som ni ser så är jag hemma lite tidigare. Pågrund av måna anledningar! För det första så vart jag sjuk mitt i allt, feber,svårt att andas,ont i halsen och jätte förkyld men jag stannade kvar några dagar men tyckte att det va jobbigt att gå runt och må dåligt sen så va maten verkligen sämst! Så imorrse bestämde sig jag och nathalie att åka hem igen så jag ringde pappa så fick han komma och hämta oss. Skönt som fan! Så nu är jag hemma igen. Hade iaf först en häst som hette kontusz men kallades för tussen. Var iaf inte nöjd med honom så fick byta till en som hette polon som va helt underbar i hoppning. Hoppade trejde dagen alltså igår och det gick hur bra som hellst. Men är glad över att vara hemma igen för hade hemlängtan också....Så nu kommer allt att vara som vanligt igen. Skööönt! Ska snart ta en dush men först får ni lite bilder på polon som jag fått av natta. Sen så får ni några bilder jag tog med min kamera! Men nu ska jag fan ta en sjuukt lång dush. Så hörs vi senare.PUSS!




så det va lite bilder på söta polon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0