never say never

Godmorgon allesammans!

Sovit gott? Det har jag! Låg och messade hela kvällen/natten igår och somnade runt halv tre tiden. Vaknade runt halv tolv imorrse iallafall så har precis gått upp. Sitter och kollar på top model och ska snart äta frukost. Idag ska jag iallafall vara med alice och natta som jag skrev igår. Men innan det blire ner till centrum och fixa med kortet och sen äta lunch med mamma. Mysigt! Sen efter det ska jag ju vara med alice och natha. Nej nu ska jag ta och dusha eller äta frukost. Vi hörs senare. PUSS PUSS!

Bjuder på en gammal bild på mig,alice&natha!

Kommentarer
Postat av: nathalie

SHIT vad mörkt hår jag hade där. :O<3

2010-07-28 @ 12:45:27
URL: http://justnattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0