Skit rolig dag!

Hej!

Kom precis hem ifrån att ha vart med mina underbara brudar hela dagen. Träffade natha runt halv tolv tiden något och då drog vi hem till alice och drog direkt ner till nicksta och sola&bada. Det var verkligen grymt varmt i vattnet fast själv så badade jag inte så mycket för ville mest sola och så. Vid fem tiden drog jag hem och dushade och fixade mig lite snabbt. Sen drog jag ner och träffade mamma i hamnen och drog och käkade på kroken. Åt en cecarsallad som va så grymt god! Lite senare kom pappa också. Efter det mötte jag natha i centrum och fick skjuts av hennes pappa upp till alice. Hade köpt asmycke godis och läsk. Var och hyrde film också.Beck! Haha efter att vi kollat på den och var lite rädda sådär kollade vi på sommaren med göran. Fan va jag älskar den filmen! Efter det kom nathas pappa och hämtade oss och nu är jag hemma. Har haft en grymt rolig dag tack vare mina brudar. Men nu kollar jag iaf på sex and the city. Vi hörs senare.PUSS!


Kommentarer
Postat av: nathalie

hade oxå grymt roligt :D<3

2010-07-15 @ 11:31:21
URL: http://justnattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0