Sommarstugan idag då..

Godmorgon bloggen!

Gud vad jag är på topphumör idag! Kanske för att det är så bra väder eller för att jag ska till sommarstugan idag. Fast det där med sommarstugan är jag inte alls glad över. Haha jorå lite kul skare väll bli. Är ju bara där en natt så vad gör det? Somnade väldigt fort igår faktist. Somnade till tvn så vaknade lite senare och stängde av den. Imorrse vaknade jag runt tio av att mamma ringde mig. Som vanligt... Gick iallafall upp då och nu sitter jag här. Hade tänkt att träna idag men är nog för varmt för det. Ska packa lite senare för runt två kommer pappi och hämtar mig så då blire direkt att åka till sommarstugan. Kommer inte ha datorn med mig så blir inge uppdatering i helgen. Eller imorrn blire det såklart för då är jag ju hemma. Ajuste ska åka förbi några som vi känner som har pool och allt så kanske man badar där. Men vi hörs senare.PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0