stan med julia&madde!

Hej!

Nu är jag hemma från att ha vart i stockholm med madde och julia! Hade det grymt trevligt och handlade faktist inte mycket alls. Haha inte lika mycket som dom iallafall...Köpte äntligen en baseball jacka. Ville ju ha i svart men fanns inte i min storlek så fick bli en blå. Sen köpte jag en bh,spettslinne och ett par jätte söta örhängen så är jätte nöjd med det jag köpt iallafall. Var först i stockholm sen påvägen hem hoppade vi av i haninge och lämnade tillbaka ett par skor och så gick vi runt lite där. Menmen kom hem för ett tag sen och har precis ätit. Biff pommes och beasås. Ikväll blire väll att bara vara hemma. Lite tråkigt eftersom att det är fredag men då kan jag passa på att kolla på film och mysa. Nu ska jag iallafall mumsa (HAHA MUMS,bara julia&madde som fattar;)) på min marabou diggestive som jag såg låg i kylen. MUMS! Men vi hörs senare. Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0