stockholm m pappa och linnea!

FÖÖÖÖRLÅÅÅT! Dålig uppdatering idag men jag lovar nu äre fan första gången jag är hemma på typ hela dagen. Åkte först till stockholm med pappa och linnea och gick direkt runt och kollade i stan. Var nog nästan i alla affärer och shoppat har jag gjort. Åt också på fridays. Var jätte gott men åt inte så mycke för mådde lite illa pågrund av att det var så varmt och allt. Var iaf inte i stan så länge. Åkte hem runt 1/2 tiden tror jag. Pallar inte berätta om hela dagen men har såklart vart med bästa linnea. På kvällen var vi på coop och köpte glass. Sen vidare hem till samuel då vi köpte pizza och cola på vägen.Haha! Kom hem för ett tag sen. Var tvungen att komma hem lite tidigare ikväll men inte gör det något. Sitter och väntar på att sex and the city ska börja. Så blir att kolla på det. Lite senare lägger jag in bilder ifrån det jag köpt i dag. Vet att ni är nyfikna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0