träffa bästis idag!

Godmorgon bloggen!

Sovit gott? Det har jag! Fast vaknade runt tio tiden imorrse av att telefonen ringde...Men det var bäst att gå upp då för klockan tolv ska jag träffa julia i centrum. Ääääntligen! Menmen vädret idag vad har vi att säga om det? Jo det suger! Ska tyldigen regna hela dagen idag...Typiskt! Hursomhellst så har jag precis ätit frukost nu så ska hoppa in i dushen snart. Är verkligen skittrött idag! Kanske beror på att jag var vaken nästan hela natten igår. Men så går det när man kör anden i glaset på mitt rum. Haha! Nej men nu ska jag ta och hoppa in i dushen så hörs vi senare. PUSS PUSS!

Bjuder på en oldie. Damn va mycke smink man hade!

Kommentarer
Postat av: Nicolasolea

Great work,webmaster,nice design!

2011-03-14 @ 10:41:30
URL: http://nicolasolea.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0