sex and the city

Godkväll kära läsare!

Kom precis in från att ha vart ute hela kvällen. Drog först med linnea till centrum sen vidare till coop och handlade godis och satt där och lodade på waynes efter det drog vi och träffade dennis som vi cyklade runt på den norra sidan med. Hade typ gaidtur(stavning). Ajuste sen va det någon gubbe som kom ut på hans ballkong och ba;väntar ni på någon eller? Jag ba; ja. Han ba;vart bor den personen då? Haha så pekade jag på ett hus och ba där. Sen sa han något mer men kommer fan inte ihåg vad han sa. Sen drog vi runt lite och sånt. Aja kom nyss hem iaf och sitter och kollar på favorit serien sex and the city. Fan va jag älskar den serien. Men nu ska jag fortsätta kolla på det så hörs vi senare eller något. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0