Hällsat på linnea !

Hej allesammans !Har inte hunnit blogga förns nu men red iaf lisa
och det är faktist första gången jag red henne. Och det gick faktist jätte bra !
Hon va bara lite pigg och stark annars så gick allt bra. Kom hem sen runt halv sex
tiden för va och köpte thaimat och sen när jag kom hem käka jag och sen tog jag en
snabbdush .Sen fixade jag mig lite snabbt och drog hem till linnea och
hällsade på den lilla skitungen . Haha nej jag skoja bara :).Men hon mådde bra iaf.
Hon har ju vart på sjukhuset idag och så.Lite senare kom adde h och alex till
linnea också och fan va kul vi hade !Men vad vi gjorde kanske är bäst att
 ni inte får reda på det ,för vore inte så kul för alex och adde :).
Menmen kom hem runt tio tiden och är verkligen grymt trött . Ska ta
och ta bort sminket och sen kolla klart på en film. Hörs imorrn.PUSS!

vet ser ganska sliten ut,men på något sätt gillar jag fan bilden :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0