nicksta med tiff

Hej där!

Nu är jag äntligen hemma från landet,men ska dra snart igen. Ska träffa tiffany på nicksta då det blir att sola och bada hela dagen där. Härligt. Är ju skitvarmt ute också men blir bara att sola magen för har bränt ryggen så är helt röd där. Och det är verkligen inte skönt. Sen efter det ska jag packa till imorrn. Åker ju redan imorrn till danmark runt sex tiden. Fan kommer inte orka gå upp typ halv sex.. Men får ta och sova i bilen. Ska först åka till göteborg då vi stannar där en natt och går på liseberg. Sen nästa dag(onsdag)tar vi båten över till danmark.

Men nej nu hinner jag fakitst inte skriva mer. Ska snart dra och möta tiff vid nicksta. Men vi hörs när jag kommer hem eller något. Kommer nog att vara död! Nu har jag iallafall smörjt in mig med sololja så nu jävlar ska jag bli brun. Inte röd!


Kommentarer
Postat av: michelle westerberg <3

Svar: Ja allt är bra med mig... hur är det själv? =)/kram.

2010-06-28 @ 11:03:24
URL: http://michellewesterbergs.blogg.se/
Postat av: michelle westerberg <3

Svar: hehe okej, /kram.

2010-06-28 @ 19:00:00
URL: http://michellewesterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0