vart ute med linnea :)

Godkväll bloggläsare!Kom i för en lite stund sen från att ha vart
ute med linnea !Hade jätte trevligt som vanligt :).Cyklade runt hela nynäs
typ och träffade två killar som typ va från polen som inte kunde prata
svenska.Haha dom va ju helt störda .Åkte ner med en skateboard för en backe
och jag och linnea satt och asgarva för dom klättrade på berg och allt.Haha
herregud vilken kväll säger jag bara !Va verkligen skönt att komma ut och skratta.
För så mycket som jag skrattat ikväll har jag inte skrattat på länge kan jag säga :).
Menmen kom in för en liten stund sen och ska snart göra iordnign mig för
sängen.Är verkligen grymt trött och har vart det hela dagen.Så skönt att det
äntligen är helg så kan man sova ut.Nej nu vet jag fan inte vad det är
jag babblar om,beror nog på att jag är trött !Vi hörs imorrn iaf puss och godatt:).

hah gud så gammal bild på oss!Herregud vad man såg ut på den tiden asså:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0