TRÖÖÖÖÖTT

Hejhej alla söta bloggläsare!

Hur har eran dag varit då?Min har faktist vart bra.Förutom lunken!
Haha jag hatar att springa!Sprang iallafall med nathalie och alice.Kom väll
in på en hyffsatt bra tid,lite minder än en timme tror jag:).Så jag är nöjd!
Nu är det ett år kvar tills nästa gång.Yes jag längtar...eller inte;).

Efter skolan drog jag med alice hem till mig och då hoppade jag fort in i dushen!
Sen drog vi iväg mot centrum och tog bussen upp till stallet med amanda:).Dom hade
hoppning så det va kul att kolla på då.Nu är jag iallafall hemma och är verkligen
jätte trött!Har precis käkat också,hamburgare.MUMS!Men vi hörs senare eller imorrn.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0