-

Hej! Ligger faktist atm i sängen. Inte likt mig att gå och lägga mig såhär tidigt. Jag menar come on. Klockan halv tio lixom? Haha ibland är jag faktist lite sådär småkonstig..Har tillochmed bytt och och borstat tänderna. Men är faktist helt slut i huvet efter att ha pluggat! Och nu jävlar sitter det. Trodde att non aldrig skulle gå att plugga till men det är ju den som sitter mest i huvet. Sköönt. Hursomhellst så ska jag snart sätta igång ett sex and the city avsnitt. Lite sådär smånice att ha det på datorn. Även om jag redan sett alla avsnitt typ så är det kul att kolla en gång till. Men hörrni nu pallar inte jag skiva mer. Sorry! Men hörs imorrn. Puss!


Kommentarer
Postat av: linnea

Sv; BRA

2010-11-10 @ 21:30:17
URL: http://lluhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0