-

Hej! Förlåt läsare men jag börjar faktist tröttna mer och mer på att blogga. Så bli inte alltför chockade om jag tar en liten ''bloggpaus''. Hursomhellst så har jag först vart i skolan idag. Sista läsdagen. Buhu.. Läste iallafall ut boken. Äntligen! Och den sög. Kommer inte ens ihåg vad den hette. Aja efter skolan blev det att vara med Linnea,Linus och calle gurra. Drog hem till mig och bakade kladdkaka. Och ja den blev riktigt kladdig! Haha senare drog killarna hem och jag och linnea käka. Efter ett par timmar tvingade Linnea mig ut i snön så vi körde ett litet snöbollskrig. Efter att ha blivit mulad och fått snö innan för jackan gav jag upp. Linnea vann.. Haha sen när vi kom in värmde vi lussebullar och kolla på ph. Och nu drog hon nyss så jag sitter uppe på mitt rum och skriver lite på min so.Ska få vg nu fan! Så ja vi hörs senare älsklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0