firat bror

Hellu! Sorry för mitt ''deppinlägg'' innan men killen är en idiot that's it! Nej nu ska jag inte skriva mer om det. Har firat brorsan fram till nu och jag är så sjukt avis för han fick en iphone 4 i present som jag har gått runt och fotat med hela kvällen. älskar kameran. Aja har iallafall ätit sjuuukt mycket. Päronen fixade typ ett litet mini julbord så jag är mätt! Nu sitter typ brorsan och alla hans polare där nere och jag för mig själv på mitt rum. Helt lonely.. Haha närå! Tror att jag ska ta min annsiktsmask som är varm och luktar cola. Mums! Ajuste har helt glömt att fota det jag köpte i tisdags? Hm.. tycker ni att jag ska göra det? Får se. Aja men vi hörs senare iallafall babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0