godnatt älsklingar

Godkväll bloggen! Ligger just nu i sängen och har faktist läst ett par sidor utav boken. Skittråkig är den. Men ska ha läst ut den på onsdag så får väll försöka tycka om den. Aja imorrn äre tisdag. Börjar halv nio och slutar två. Härligt! Drar in med brudarna (alice&nathalie) till haninge. Vet inte om jag ska köpa något. Har ju beställt en tröja som inte har kommit än. Men den lär ju komma den här veckan. Jag hoppas det iallafall! Men ska ju somsagt köpa present åt brorsan och sen lite annat. Har tappat bort min mascara så kanske ska köpa en ny. Nejmen nu ska jag fortsätta läsa lite så hörs vi imorrn? Godnatt älsklingar!

ogammal bild? Kolla bara håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0