idag drar jag!

*gäsp* godmorgon! Sovit bra? Själv så har jag sovit som en stock. Vaknade bara jätte tidigt imorrse av att päronen drog och då hörde jag såklart dörren slås igen..Men är iallafall pigg och glad för idag ska jag till dalarna. Måste hinna packa klart också. Är typ låångt ifrån klar och jag börjar tro att den här resväskan också är för liten. Oups i hope not! Men hörrni nu har pappa kirrat ett sånt här internet också som jag tar med mig. Svårt att förklara vad det är. Men nu kommer jag kunna blogga och skit där borta också. Tar med mig kameran och kamera sladden. Nice huh? Men nu ska jag gå upp ur sängen och hoppa in i dushen och ta en lång en! Vi hörs senare baaaaaaaaaaaaaaaaabes.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0