internetet dog igår...

sorry för att jag inte bloggade mer igår. Men internetet slutade funka. Hade det iallafall jätte trevligt. Var hemma hos dennis med linnea och lillen. Spelade lite spel och så. Drog hem runt elva tiden tror jag. Åkte världens äckligaste buss där någon hade spytt och skit.. Så det luktade ju skit gott. När jag kom hem var jag grymt trött iallafall så kollade på några avsnitt av sex and the city sen somna jag. Men idag vaknade jag nog runt halv elva tiden och gud så skönt det var att sova ut. Idag ska jag iallafall hem till morbror som fyller 50. Så grattis till honom! Sen ikväll vet jag inte ifall om jag skulle träffa linnea? I hope so.Men ni får ha en underbar lördag än så länge så hörs vi senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0