internetet slutade funka igår..

Hej! Sorry för att jag inte skrev något mer igår men internetet slutade funka. somvanligt.. Var iaf i skolan idag som vanligt och allt var väll typ helt normalt? Inget specielt i think. Efter skolan drog jag och linnea till jysk som öppnat idag på coop. Provade deras underbara sängar. Sån ska jag ha! Efter det drog vi och handla thai mat sen hem till mig och käka och kolla på tv. Aja nu sitter jag uppe på mitt rum och ska göra klart son.. Har ingen aning om vad mer jag ska skriva om så kanske duger så? Aja får se.. Men hörrni vi hörs senare!

HATAR bilden men för att inte göra ett tråkigt bildlöst inlägg så bjussar jag på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0