It's friday baby!

Hej! Äntligen fredag och äntligen helg! Fy vad härligt. Skolan har väll vart helt ok. Inget specielt i think? Drog till centrum efter med Nathalie och köpte min foundation. Mitt barnbidrag hade inte kommit in på kontot än så fick bara bli en foundation. Aja nu är jag hemma och har precis skrivit klart det sista på min soinlämning och nu har jag skickat iväg det till min mentor. Känns bra att ha den gjord! Ikväll så har jag faktist inga planer. Men kan ju vara skönt att bara vara hemma kolla på något bra på tv och bara chilla. Är så otroligt trött så orkar heller inte göra något. Aja hörs senare!

Outfit
T-shirt: zara
Svarta jeansleggings: Vet inte någon affär i danmark
Linne(under): cubus

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig. Det är härligt med helg. :D

2010-11-21 @ 13:38:02
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0