julia alex oscar och hampus

Godkväll sötnosar! Gud vad dålig uppdateringen har vart nu dom här två dagarna. Jag ber om ursäkt för det. Men har inte hunnit. Ikväll så har jag och julia vart med oscar,hampus och alex. Funfun! Pallar inte berätta om allt. Menmen. Orkar inte skriva så mycket mer. Ska upp sjuuukt tidigt imorrn för ska iväg till stockholm med päronen och julia. Asnice! Ska se till åh få med mig hem rikitgt jävla mycke kläder eftersom att det är en sån här ''rebecca dag''. Vilket innebär att jag får och pappi betalar. I love it! Men hörrni nu ska vi kolla på saw. Sov så gott älsklingar och jag lovar att uppdateringen kommer bli något bättre imorrn. Aja love you!

4 ord. Jag älskar dig bästavän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0