let the rain fall down

g o d m o r g o n ! Sovit gott? Det har jag. Fast vaknade av att det regnade. Kul väder. Ligger iallafall fortfarande i sängen och ska väll snart försöka resa mig upp och fixa iordning lite frukost. Är verkligen sjukt hungrig. Idag ska jag väll vara med linnea. Men eftersom att mina föräldrar skulle åka iväg så måste jag tydligen vara i deras affär med brorsan i någon timme. Skitkul! Så får höra med linnea hur det blir...Menmen idag måste jag packa också för imorgon åker jag! Kommer ha med mig allt för mycket kläder kan jag lova. Så äre alltid med mig. Men det är väll bättre att ha med sig för mycket än för lite? Så kör jag på iallafall.Men nu ska jag göra iordning lite frukost. Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0