linnea&theo

Hej! Allt bra med er? Det hoppas jag för med mig är det bara bra. Har precis käkat så är prooooppmätt nu kan jag lova er. Iallafall så har jag vart i skolan idag. Slutade tjugo i fyra vilket jag tycker är för sent. Drog iallafall hem till theo med linnea och käkade lite och kollade på tv. Myyyyys. Drog hem sen vid sex tiden skulle jag tro. Och fyfan vad det är kallt ute! Herregud säger jag bara. Men ikväll blire inte att göra så mycket. Har inget att plugga till? Yes fyfan vad skönt. Har vart för mycket dom här senaste veckorna. Hoppas att det inte blir mycket nästa vecka. Men hörrni nu ska jag kolla lite på tv och vara något mer soscial mot mina päron.Hörs senare!

Mina cheeeyor <3

Kommentarer
Postat av: nathalie

Hahaha :D<33333

2010-11-18 @ 18:56:47
URL: http://justnattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0